PALIESIAUS KLINIKA

PALIESIAUS KLINIKA

 
PALIESIAUS DVARAS
EN

Fizinis krūvis

Jaučiatės silpnai, kankina lėtinis nuovargis, o tik atsikėlus jau neturite jėgų darbams pradėti? Jei taip atėjo laikas susirūpinti savo fizine būkle.

Geriausias būdas padaryti tai greitai ir efektyviai ­– kreiptis į „Paliesiaus fizinio krūvio terapijos kliniką“, kurioje esame paruošę specialiai Jums pritaikytą unikalią sveikatos ir savijautos gerinimo programą. Nepraleiskite progos iš esmės pakeisti savo gyvenimo kokybės.

 

„Paliesiaus fizinio krūvio terapijos klinikoje“:

Standartus keičia individualūs sprendimai. Esame tikri, kad kiekvienas asmuo yra skirtingas, tad standartizuoti gydymo metodai Jums gali ne tik nepadėti, tačiau net ir pakenkti. Klinikoje atliekame specialius tyrimus bei esant reikalui pasitelkiame BG (JAV) „Realaus laiko monitoringo technologija“ tam, kad išsiaiškinti Jūsų būklę, įdėmiai stebime ir fiksuojame kiekvieno paciento reakciją į fizinį krūvį. Atsižvelgdami į rezultatus, kasdien parenkame (tikslią fizinio krūvio dozę ir kiekį) vis kitokią fizinio krūvio programą. Visa tai leidžia greitai suprasti Jūsų organizmo reakciją į krūvį ir atsaką, bei išrašyti nemedikamentinio gydymo fiziniu krūviu receptą.Viskas tam, kad maksimaliai pagerintume Jūsų savijautą per trumpiausią įmanomą laiko tarpą.

Sukurta aplinka skatina teigiamus pokyčius. Klinikoje rasite viską, kas padės Jums atgauti sielos ramybę – nuo psichologo konsultacijų, aromaterapijos, muzikos ir gamtos terapijos. Organizuojame tokius unikalius užsiėmimus, kaip dėmesingu įsisąmoninimu (angl. mindfulness) grįsta terapijas, taikant kontroliuojamo giluminio kvėpavimo metodikas. Kiekvienas seansas arba terapija yra grindžiama tikslių tyrimų duomenimis, kuri padės įsiklausyti į kūno poreikius.

Subalansuota ir individualizuota mityba sveikatos problemoms spręsti.

Gydytojų dietologų sudarytas subalansuotos mitybos valgiaraštis, žmonėms turintiems sveikatos problemų, leidžia saugiai jaustis siekiant išsikeltų tikslų ir skatinti bei ugdyti pacientus mitybos raštingumo klausimais. Mūsų tikslas, kad tai ką sužinote, pabandysite ir išmoksite, galėtumėte išsinešti su savimi ir taikyti kiekvieną dieną.

Atvykite į „Paliesiaus fizinio krūvio terapijos kliniką“ ir ženkite reikšmingą žingsnį kokybiškesnio gyvenimo link!

Sportas ar Sveikatinamasis fizinis aktyvumas (SFA)

Ar dažnai susimąstote, kokią įtaką sveikatai turi Jūsų gyvenimo būdas? Galbūt netgi bandėte suskaičiuoti, kiek valandų per dieną sėdite, ar atsisiuntėte išmaniųjų telefonų programėlę nueitiems žingsniams stebėti? Jei taip, sveikiname, Jūs jau žengėte pirmą žingsnį pagerėjusios sveikatos link. Tačiau tai – tik pradžia.

Moksliškai įrodyta, kad fizinis aktyvumas yra viena geriausių priemonių siekti sveikatos ir ligų prevencijos. Kasdienė sveikatinamojo fizinio aktyvumo (SFA) veikla ne tik pagerina Jūsų savijautą, tačiau ir labai stipriai įtakoja lėtinių neinfekcinių ligų prevenciją. Mūsų visuomenėje labai svarbus asmens gyvenimo kokybės aspektas. O to neįmanoma pasiekti, jeigu nėra sveikatos bei fizinio raštingumo suvokimo. Tik tinkamą informaciją gavęs žmogus gali sau pagelbėti – taigi, Jums būtina žinoti, ką daryti ir nuo ko pradėti keisti savo gyvenimo būdą.

...


Jungtinėse Amerikos Valstijose ypač populiarus anti-senėjimo (antiaging) judėjimas išskiria rekomendacijaskurios padės prailginti vidutinę gyvenimo trukmę ir mėgautis pagerėjusia sveikata:

  1. Nepersivalgymas. Saikas mityboje yra pagrindinė taisyklė, kuri padės Jūsų kūnui jaustis geriau, būti aktyvesniam ir kaupti būtiną energiją.
  2. Atkreipti dėmesį į mitybą ir, reikalui esant, ją papildyti organinės kilmės papildais. Žodžiui „organinis“ čia atitenka svarbiausias vaidmuo, o tai reiškia, jog būtina surasti natūralių medžiagų, kurios prisidėtų prie jūsų mitybos plano.Pasirinktas mitybos racionas turi būti subalansuotas ir tinkamas pagal kiekvieno individualius poreikius. Kaip jau minėjome, labai svarbu žinoti, kokių medžiagų trūksta būtent Jūsų organizmui, tam, kad galėtumėte tinkamai maitintis ir puikiai jaustis. Universali dieta šioje vietoje ne tik nerekomenduojama, tačiau gali būti ir labai nesveika.
  3. Reikalui esant būtina pasinaudoti savalaike ir tinkama aukštųjų technologijų – biomedicinos pagalba. Galbūt tai skamba nepažįstamai, tačiau viskas nėra taip sudėtinga, kaip gali pasirodyti. Pavyzdžiui, „Paliesiaus fizinio krūvio terapijos klinikoje“ taikoma BG (JAV) „Realaus laiko monitoringo technologija“padeda realiu (esamuoju) laiku stebėti Jūsų fizinę būklę, ir tokiu būdu tinkamai reaguoti į organizme vykstančius pokyčius.
  4. Gyvenimo kokybė - poilsis, turiningos ir reguliarios atostogos, mokėjimas atsipalaiduoti ir atitrukti nuo kasdienės įtampos, taip pat yra būtina. Primename, kad stresas yra vienas didžiausių šių laikų sveikatos priešų, tad su juo kovoti yra privaloma. Teisingai tai padaryti padės „Paliesiausfizinio krūvio terapijos klinika“, kurioje atliekamas streso būklės įsivertinimas ir prevencija taikant paprastas, šiuolaikiškas ir labai veiksmingas priemones.
  5. Reguliari mankšta ir vidutinio intensyvumo fizinis krūvis.

...


Realybė – galimi pavojai savarankiškai praktikuojant

Fizinis krūvis turi būti nustatytas kiekvienam asmeniui individualiai, atsižvelgiant į jo sveikatos būklę, problemas ir esamą funkcinį pajėgumą.ACSM (JAV sporto ir medicinos koledžas – viena prestižiškiausių organizacijų pasaulyje) visus žmones suskirstė į tris grupes: sveikus, su vidutine rizika ir  didelės rizikos.

Ar žinote, kad priklausote vidutinės ir didelės rizikos grupėse, jums reikia atkreipti ypatingą dėmesį į pasirinktą fizinio aktyvumo formą ir rūšį?Ypač pavojinga varžytis oficialiose ar neoficialiose sporto varžybose, pagal išgales siekti kitų sporto rezultatų.Varžybos tai veikla, reikalaujanti didelio fizinio pasirengimo ir teikianti dalyviui didelį fizinį ir emocinį stresą. Kaipgi teisingai užsiimti fizine veikla?

  1. Nustatyti savo rizikos grupę.Įvertinkite ir nustatykite, kokiai rizikos grupei priklausote.
  2. Nustatyti rizikos ir galimai žalą darančius veiksmus. Atlikite reikalingus tyrimus ir testus.
  3. Pasikonsultuokite su kvalifikuotu asmeniu - gydytoju.

Šios trys rekomendacijos pradėti gerinti savo sveikatą, nesuklysti ir nešvaistyti laiko veltui siekiant pagerinti Jūsų sveikatos būklę. Visa tai atliksite Paliesiaus klinikoje!

Turite klausimų „Paliesiaus fizinio krūvio terapijos klinikos“ specialistams? Susisiekite, ir mes mielai į juos atsakysime!

DVARAS

Paliesiaus dvaras
Dvaro g. 7
Paliesiaus kaimas
Mielagėnų seniūnija
30171 Ignalinos r.
T.: 8 610 44 226, 8 626 82 760
GPS: 55.2518132, 26.4769772 (WGS)

KLINIKA

Paliesiaus fizinio krūvio terapijos klinika
Dvaro g. 7
Paliesiaus kaimas
Mielagėnų seniūnija
30171 Ignalinos r.
T.: 8 600 37 279
GPS: 55.2518132, 26.4769772 (WGS)

KLINIKOS BIURAS

Klinikos biuras Vilniuje
P. Smuglevičiaus g. 1
08311 Vilnius
T.: 8 600 37 279, 8 640 38 656
info@paliesiausklinika.lt
paliesiausdvaras.lt/klinika/

 

Noriu sužinoti daugiau:

SIŲSTI »